הסל שלי
סגור
הסל שלי

אין מוצרים בסל

ביטול עסקה

ביטול עסקה

 הלקוח רשאי לבטל עסקה באחת הדרכים שלהלן: בטלפון 072-250-2505, בדואר רשום לרחוב החרמון 9 קרית שדה התעופה, ת.ד 125 מיקוד 70100 נתב"ג, בדואר אלקטרוני support@laline.co.il, פקס 03-9721490 באינטרנט בקישור ייעודי , בדף הראשי באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול ההזמנה בכל אחד מהאמצעי ההתקשרות המצוינים לעיל ומפורטים להלן. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון - מספר הזמנה.

1. הלקוח רשאי לבטל עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ולרבות התקנות מכוחו (להלן: "החוק"), באחת הדרכים שלהלן: בטלפון; בדואר רשום; בדואר אלקטרוני; באינטרנט בקישור ייעודי בדף הראשי באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול ההזמנה בכל אחד מהאמצעי ההתקשרות המצוינים לעיל ומפורטים בסעיף 9 להלן בתקנון זה.

2. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון - פרט מזהה נוסף (4 ספרות אחרונות של האשראי שאיתו ביצעו את העסקה)..

3. לקוח רשאי לבטל עסקה, תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם  פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם. ניתן להחזיר מוצר כאמור באחת מחנויות הרשת ללין, עם הצגת הוכחת קניה.  

4. על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין. 

5. במקרה של ביטול כאמור לעיל (שלא עקב אי התאמה כהגדרתה להלן), תחזיר ללין בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח, תבטל את החיוב בשל העסקה,

6. לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להימנע משימוש במוצר/ים כאמור. אין בזכותו של הלקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של ללין לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. משכך לקוחות המבקשים לבטל עסקה מתבקשים  להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

7. הלקוח יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לללין אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שהמופיע באתר.

8. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה") במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. במידת הצורך החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין תחזיר ללין, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהלקוח. הזכות לביטול העסקה לא תחול במקרים המנויים בחוק לרבות המקרים הבאים:

9. מוצרים שהוזמנו והורכבו במיוחד בעבור הצרכן עקב ההזמנה;

10. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;

11. מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים).

12. בעת ביטול עסקה ו/או החזרה של מוצר. החזר כספי עקב ביטול עסקה יבוצע לאמצעי התשלום ממנו בוצעה הרכישה על פי כל דין ולפי מועדי חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע לפי התשלום ששולם בפועל.

13. לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים אשר בגינם לא שולמה תמורה כספית כגון מתנות, הטבות וכדומה.

14. החלפת מוצרים במוצרים אחרים ו/או כנגד קבלת זיכוי תבוצע בחנויות רשת ללין ובכפוף להצגת חשבונית בגין ביצוע העסקה, ובהתאם למועדים שלעיל.

15. רק הלקוח המזמין (גם אם מיען את המשלוח לאחר) רשאי לבטל בכתב עסקה בכפוף ובהתאם להוראות הדין החל ולאמור לעיל ולהלן.

16. בכל מקרה לא תישא ללין באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

17. ללין אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.

18. במקרה של ביטול עסקה/החזר כספי לאחר קבלת המשלוח, הלקוח לא יהא זכאי להחזר בגין דמי משלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).

19. מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%), יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.

20. לא ניתן לממש זיכויים, באתר.

•        לתקנון האתר ופרטים מלאים יש להיכנס: https://www.laline.co.il/regulations

•        לשירות הלקוחות שלנו ניתן לפנות במייל:  Support@Laline.co.il או במספר הטלפון שלנו: 07-225-02505.

•        ללין נרות וסבונים בע"מ, רחוב החרמון 9, קרית שדה התעופה (ח.פ. 513057067)

 

מלאו פרטים - חובה לציין מספר הזמנה

top
Laline