שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

החנות המקוונת של LALINE נועדה לאפשר לך חווית קנייה מהנה ומפנקת ככל האפשר תוך הקפדה על שירות מהיר ויעיל.

בעמוד זה, השתדלנו לרכז את כלל השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים באתר ובאופן כללי על רשת Laline

במידה ושאלתך לא קיימת שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה בדרכים הבאות:

קנייה באתר:

מדוע צריך לייצר חשבון בשביל להזמין מוצרים?

פתיחת חשבון והרשמה לאתר תאפשר לך ליהנות בנוסף מהשירותים הבאים: מעקב אחר משלוח המוצרים, גישה מהירה לסטאטוס ההזמנה שביצעת, צפייה בהיסטוריית הזמנות, שליחת הצעות ושירותים המותאמים אישית להזמנתכם, תהליך הזמנה פשוט ונוח יותר.

מה עושים אם שוכחים סיסמא ושם משתמש?

במידה והסיסמא נשכחה יש ללחוץ על האופציה של התחברות בדף הבית ומיד לאחר מכן על "שכחת סיסמה?" יש להזין את כתובת המייל האישי כדי שנוכל לשלוח אליו מייל לאתחול הסיסמה. ברגע שתזינו את הסיסמה חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון.

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד ימין), להזין את פרטי פרופיל משתמש - מייל וסיסמה. 

בהמשך, כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות לבחור את הפריטים וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום של 22 ש״ח) ושיטת תשלום - וזהו זה. החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן בכתובת המייל שהוזנה בפרטי ההרשמה לאתר מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו וכן את כל פרטי המעקב.  איזה כיף!

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית של המוצרים?

איננו מבצעים הזמנות טלפוניות אך באם נתקלת בקושי בעת הזמנה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 07-22502505 ונשמח לסייע

איך אפשר לדעת שההזמנה נקלטה ועברה בהצלחה?

במידה וההזמנה התקבלה מיד לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע ההודעה הבאה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה" וישלח מייל אישור קבלת ההזמנה . בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבון האישי באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד ימין) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.

האם צוברים נקודות בקנייה באתר?
בהחלט. על מנת לצבור נקודות במהלך קנייה באתר, בעת תהליך התשלום בקופה אנא סמנו כי הנכם חברי מועדון Dream Card והקלידי שני פרטים מזהים:מס' טלפון השמור במערכת ומספר תעודת הזהות שלכם בכדי להזדהות. סכום הנקודות יחושב בהתאם לסך ההזמנה שנסגרה בפועל. שימו לב: כרטיס ה-Dream Cardשלכם הינו אישי ואינו ניתן להעברה.

האם נתן לפרוק ולצבור נקודות מועדון באתר?

בוודאי! בעת ההזדהות כחבר מועדון, יוצגו מספר הנקודות למימוש העומדות לרשותך. נקודה שווה ל-1 ₪ . כל שיש לעשות הוא לבחור כמה נקודות תרצי לממש בעת התשלום. שימי לב! צבירת נקודות ומימושן מותרת רק ע"י בעל הכרטיס והנושא יאומת באמצעות תעודת זהות בעת קבלת המשלוח. ( ניתן לממש נקודות מועדון מיתרה של 30 נקודות ומעלה)

האם ניתן לבטל הזמנה וכיצד?

ניתן לבטל את העסקה שהוזמנה באתר במידה והמוצר עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה האם המוצר נשלח ליעדו והביטול יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות: 07-22502505

האם ישנה אפשרות לשנות פרטי הזמנה לאחר שהסתיימה? כגון: כתובת / שיטת המשלוח וכו'.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה למשלוח מהמחסנים שלנו נוכל לסייע בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 07-22502505 או במייל בכתובת online@laline.co.il ונטפל בנושא.

האם מוצר שבאתר מופיע כ "אזל המלאי" חסר גם בחנויות הרשת?

מלאי המוצרים באתר ומלאי המוצרים בחנויות הינו זהה. לעיתים יכול לקרות מצב שבו חסר מוצר באתר אך אפשר למצוא אותו בחנויות. שירות הלקוחות שלנו יסייע בנושא זה. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחותבטלפון: 07-22502505 או במייל בכתובת online@laline.co.il

החזרות והחלפות 

האם ניתן לבצע החזרה והחלפה של המוצרים שהוזמנו?

כמובן! ניתן להחזיר ולקבל את הכסף בחזרה, או להחליף אותו בפריט אחר באותו השווי. ניתן להגיע לאחת מחנויות הרשת בכדי להחליף את הפריטים. אם אין ברצונך להחליף, נוכל לבצע החזר בזיכוי כספי או בזיכוי אשר ישמש לרכישות הבאות . פעולות אלה יתבצעו בהתאם לתקנון החברה. במידה ואין באפשרותך להגיע לאחת החנויות יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל online@laline.co.il  נשמח לטפל לשביעות רצונך.

מה התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר?

כדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר וזאת במידה ולא בוצע בו שימוש יש להשיב את המוצר לאחת מחנויות ללין בצירוף חשבונית מקורית.
החזר כספי יבוצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלת אישור ההזמנה
הפריטים המוחזרים צריכים להיות סגורים, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש  ונמצאים באריזתם המקורית בלבד. בכל שאלה בנושא זה נא לפנות אל שירות הלקוחות 07-22502505 ובמייל
online@laline.co.il 

כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

יש להגיע לאחד מהסניפים שלנו ברחבי הארץ עם המוצר ובצירוף פתק החלפה/ חשבונית ובמידה והמוצר סגור ולא נעשה בו שימוש תוכל לקבל זיכוי על החזרת הפריט ( לא ניתן לבצע החזרת פריט ללא פתק החלפה/ חשבונית)

לקבלת זיכוי כספי האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

 

 

 

קנייה מאובטחת באתר

האם האתר מאובטח ובטוח לקנות בו?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיך ואת פרטי כרטיס האשראי שלך בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לכם לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

 

תשלום ומדיניות תשלומים 

לקבלת זיכוי כספי על האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות בכרטיסי אשראי מהסוגים הבאים: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ודיינרס.

האם ניתן לשלם במזומן?

לא, התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

 

 

על רשת ללין 

האם המוצרים של ללין מנוסים על בע"ח?

רשת ללין מתנגדת נחרצת לניסויים בבעלי חיים, ולכן מוצרי ללין לא נוסו מעולם על בעלי חיים.

עד לא מזמן נהוג היה לסמן מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים בסמל הארנב.

הרגולציה האירופאית החדשה לתמרוקים, קובעת שיש להסיר את סמל הארנב מן המוצרים.

הסיבה לכך היא שהחוק האירופאי מכיר בכך שנעשה שימוש מרחיק לכת בסימון זה מבלי שיש לו לעיתים כיסוי ובכך נגרמת הטעייה של הצרכן.

ללין פועלת בצמוד לדרישות החוק ולכן הוסר סמל הארנב מן המוצרים שלנו.

אנחנו חוזרים ומדגישים ומתחייבים בפני לקוחותינו שמדובר בשינוי ויזואלי בלבד, ללין הייתה ונותרה נאמנה לסביבה ולאהבת בעלי החיים. 

 

רשימת מוצרי ללין מופיעה באתר של האגודה הישראלית נגד ניסויים בבע"ח http://choosing.co.il/#home 

 

היכן מיוצרים המוצרים של ללין?

מוצרי ללין מיוצרים בארץ ע"י שישה יצרנים עיקריים המחויבים לייצור בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל היצרנים מחזיקים בתקן GMP לקוסמטיקה ובתקני איכות נוספים הממצבים אותם כיצרנים מן השורה הראשונה.

מהם פרבנים והאם הם קיימים במוצרי ללין?

פרבנים הם חומרים משמרים המצויים בדאודורנטים רבים בשוק כמו גם בסבונים, קרמים ושאר מוצרי הטיפוח. חשוב לציין כי הפרבנים כחומרים משמרים נמצאים כמעט בכל מוצר קוסמטי כולל רוב המוצרים הטבעיים. לחומרים אלו יש יכולת טובה להרוג חיידקים ולכן משתמשים בהם בכל מוצר המכיל שמנים ומים על מנת למנוע גידול חיידקים והרס המוצר. כל הקרמים בשוק המכילים מים חייבים להכיל גם חומרים משמרים על מנת למנוע זיהום.                                                     בשנים האחרונות רשת ללין משקיעה מאמצים רבים בשיפור פורמולות המוצרים באופן שיכילו מינימום של חומרים מזיקים כחלק ממהלך זה הסרנו את הצבעים מהקרמים שלנו ואת הפרבנים ממרבית מוצרינו. כמו כן ניתן למצוא בין מבחר הסבונים שלנו גם סבונים ללא SLS/SLES.

האם מוצרי ללין נבדקו ואושרו ע"י גופים רשמיים?

כל מוצרי הגוף שברשת נבדקו ואושרו ע"י משרד הבריאות הישראלי והם בעלי רישיונות תמרוק מחמירים. בנוסף עברו המוצרים גם בדיקות מחמירות במסגרת הרגולציות היפנית והאירופאית. 

למשך כמה זמן ניתן להחזיק מוצרים?

כל עוד המוצר סגור ומוחזק בתנאים המצויים על גבי האריזה אורך חיי המוצר לא יפחת משנתיים וחצי ( אלא אם מצוין תאריך תפוגה ממשי על המוצר)

מרגע פתיחת המוצר אורך חייו נקבע ע"י סימון הפחית PAO (מספר חודשי התוקף לאחר הפתיחה) כמובן כל עוד המוצר מוחזק בתנאים המצויים על גבי האריזה.

אילו חומרים חיוניים מצוין במוצרי הפנים?

מוצרי טיפוח הפנים הייחודים שלנו מבוססים על נוסחאות מתקדמות ביותר המשלבות בתוכן רכיבים איכותיים ומתקדמים: שמנים טבעיים טהורים, רכיבי לחות והזנה, נוגדי חמצון, מסנני קרינה וויטמינים חיוניים לטיפוח העור במינונים גבוהים  במיוחד. 

כלל מוצרי הסדרה אינם מכילים חומרים כגון: פרבנים, שמן מינרלי, לנולין, סולפטים, רכיבים בעלי פוטנציאל קומדוגני (התפתחות אקנה) 

חלק ממוצרי הסדרה מכילים קומפלקס ייחודי בשם פנטויטין, שהוא 100% טבעי ומקנה לחות אינטנסיבית לעור.

 

 

 

למה חשוב להשתמש בקרם פנים המכיל SPF?

קרינת השמש נחשבת לגורם המרכזי לנזקי העור ולהזדקנות מוקדמת של העור, חשיפה ממושכת אליה מאיצה את הזדקנות העור וגורמת להופעה מוקדמת של קמטים, קמטוטים, כתמים ונמשים. לכן חשוב להשתמש בקרמי לחות המכילים מסנני קרינה.

בסדרת הפנים שלנו קיימים שני מוצרים המכילים מקדמי הגנה SPF25: קרם יום, תחליב לחות.

top

Keep in touch!