משלוחים והחזרות

משלוחים

רשת Laline רוצה להעניק לכם חווית שירות מפנקת ונעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת החבילה הביתה.

להלן מידע על המשלוחים.

אפשרויות משלוח:

סוג המשלוח

זמני הגעה

עלות

משלוח עד הבית / העבודה

עד 7 ימים עסקים

20 ₪  

בקנייה מעל 199 ₪, משלוח חינם!

איסוף מסניף

עד 7 ימי עסקים

חינם

לתשומת לב הגולשים - עקב ריבוי הזמנות ומשלוחים בימי מכירה מיוחדים באתר, עלולים להיווצר עיכובים בזמני האספקה והמשלוחים יהיו משלוח עד 7 ימי עסקים מעבר לזמני ההגעה הנ"ל. 

זמני משלוח:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אלייך עד 7 ימי עסקים (תלוי בסוג האיסוף משלוח עד הבית/ עד העבודה/ איסוף מסניף) ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

איסוף מסניף:

ההזמנה תגיע לסניף שבחרת עד 7 ימי עסקים בחינם!! עם הגעת ההזמנה לסניף הצוות יצור עמך קשר ותוכלי להגיע לחנות ולאסוף את ההזמנה.

מעקב אחר הזמנות:

לאחר ביצוע הזמנה באתר, יישלח אלייך אישור הזמנה במייל, לאחריו ניתן יהיה לבצע מעקב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע נתון באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" תחת לשונית "ההזמנות שלי" 

אזורי שילוח:
ניתן לבצע הזמנה באתר לרוב אזורי הארץ.

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות - 
ימים א'-ה' בין השעות
09:00-16:00 במספר הטלפון: 07-22502505 או במייל: Online@laline.co.il

החזרות או ביטול עסקה

•          החזרות וביטול עסקה יבוצעו בהתאם לאמור באתר זה לרבות תקנון האתר ובכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ולרבות התקנות מכוחו.

•          אם ברצונכם להחליף את המוצר במוצר אחר ו/או כנגד קבלת שובר זיכוי ניתן לפנות לכל אחת מהחנויות שלנו ברחבי הארץ ולבצע את ההחזרה עד 30 יום מיום רכישת המוצרים. [הערה: לוודא שאתם מאפשרים החלפת מוצרים כנגד שובר זיכוי]

•          הנך מתבקש/ת להמנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.

•          הנך מתבקש/ת להגיע עם הפריט וחשבונית הקנייה המקורית ו/או פתק החלפה לחנות ובחנות תקבלו מענה בהתאם לפעולה שתרצו לבצע.

•          הלקוח רשאי לבטל עסקה באחת הדרכים שלהלן: בטלפון; בדואר רשום; בדואר אלקטרוני; פקס: (אם יש לכם); באינטרנט בקישור ייעודי בדף הראשי באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול ההזמנה בכל אחד מהאמצעי ההתקשרות המצוינים לעיל ומפורטים להלן. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון - פרט מזהה נוסף.

•          לקוח רשאי לבטל עסקה, תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם  פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם. ניתן להחזיר מוצר כאמור באחת מחנויות הרשת ללין. על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

•          ניתן לבטל עסקה ולקבל החזר כספי על ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות אחד מפרטי הקשר שלהלן, תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת אישור הזמנה או מיום קבלת המוצר, לפי המאוחר מבניהם. החזרת מוצרים תבוצע באחת מחנויות רשת ללין.

•          על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

•          ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד.

•          במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.

•          הנך מתבקש/ת להמנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.

•          הנך מתבקש/ת להגיע עם הפריט וחשבונית הקנייה המקורית ו/או פתק החלפה לחנות ובחנות תקבלו מענה בהתאם לפעולה שתרצו לבצע.

ביטול הזמנה באתר

ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באמצעות אתר במידה והפריט עדיין לא נשלח ליעדו. 

•          בדיקה האם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם יעשו אפשרי באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות: 07-22502505

ביטול עסקה על ידי  Laline

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות בדוא"ל: online@laline.co.il או בטלפון : 07-22502505 

פרטי התקשרות

טלפון: 0722502505

דוא"ל: Online@laline.co.il (נא לציין מס' טלפון בעת משלוח דוא"ל).

top

Keep in touch!