משלוחים והחזרות

משלוחים

רשת Laline רוצה להעניק לכם חווית שירות מפנקת ונעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת החבילה הביתה.

 להלן מידע על המשלוחים.

אפשרויות משלוח:

סוג המשלוח

זמני הגעה

עלות

משלוח עד הבית / העבודה

עד 3 ימים עסקים

20 ₪  

בקנייה מעל 199 ₪, משלוח חינם!

איסוף מסניף

עד 7 ימי עסקים

חינם

 לתשומת לב הגולשים - עקב ריבוי הזמנות ומשלוחים בימי מכירה מיוחדים באתר, עלולים להיווצר עיכובים בזמני האספקה במשלוח עד 3 ימי עסקים מעבר לזמני ההגעה הנ"ל. 

זמני משלוח:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אלייך בתוך 3 או 7 ימי עסקים (תלוי בסוג האיסוף משלוח עד הבית/ עד העבודה/ איסוף מסניף) ממועד ביצוע ההזמנה באתר

איסוף מסניף:

ההזמנה תגיע לסניף שבחרת עד 7 ימי עסקים בחינם!! עם הגעת ההזמנה לסניף הצוות יצור עמך קשר ותוכלי להגיע לחנות ולאסוף את ההזמנה.

מעקב אחר הזמנות:

לאחר ביצוע הזמנה באתר, יישלח אלייך אישור הזמנה במייל, לאחריו ניתן יהיה לבצע מעקב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע נתון באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" תחת לשונית "ההזמנות שלי" 

אזורי שילוח:
ניתן לבצע הזמנה באתר לרוב אזורי הארץ.

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות - 
ימים א'-ה' בין השעות
09:00-16:00 במספר הטלפון: 07-22502505 או במייל: Online@laline.co.il

החזרות

אם ברצונך להחליף את המוצר במוצר אחר ניתן לפנות לכל אחת מהחנויות שלנו ברחבי הארץ ולבצע את ההחזרה עד 30 יום מיום רכישת המוצרים. יש להימנע מלהשתמש בפריט ולהחזיר את המוצר שהוא נמצא באריזתו המקורית. יש להגיע עם הפריט וחשבונית הקנייה המקורית ו/או פתק החלפה לחנות ובחנות תקבלו מענה בהתאם לפעולה שתרצו לבצע יש לשים לב: לא ניתן לקבל זיכוי/החזר כספי/ ביטול עסקה ללא פתק החלפה/ חשבונית
בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו עליכם להשיב את המוצר בצירוף חשבונית מקורית.

*החזר כספי יינתן עד 14 ימי עסקים בצירוף חשבונית ו/או פתק החלפה בלבד בהתאם לפרמטרים ע"פ חוק

*ביטול עסקה יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד.

*ניתן לבטל עסקה ולקבל החזר כספי על ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות אחד מפרטי הקשר שלהלן, תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת אישור ההזמנה או מיום קבלת המוצר לפי המאוחר מבינהם. החזרת המוצרים תבוצע באחת מחנויות רשת ללין.

*•על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין. 

*ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד

*במקרה של סיטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמדית הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.

 

ביטול הזמנה באתר

ניתן לבטל את העסקה שביצעת באמצעות האתר עד שעה מרגע הרכישה. הבדיקה האם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות: 07-22502505

ביטול עסקה על ידי Laline
הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות בדוא"ל: online@laline.co.il או בטלפון : 07-22502505

top

Keep in touch!