הסל שלי
סגור
הסל שלי

אין מוצרים בסל

משלוחים והחזרות

משלוחים

רשת Laline רוצה להעניק לכם חווית שירות מפנקת ונעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת החבילה הביתה. להלן מידע על המשלוחים.

אפשרויות משלוח:

סוג המשלוח

זמני הגעה

עלות

משלוח עד הבית/ עד העבודה

עד 7 ימי עסקים

20 ₪ 

בקניית ב 199 ₪ ומעלה

עד 7 ימי עסקים

חינם

איסוף עצמי מחנויות ללין

עד 7 ימי עסקים

חינם

 

* לא ניתן לשלם את דמי המשלוח בנקודות DREAM CARD

* שירות משלוח עד הבית לכל חלקי הארץ. המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד ולמעט ישובים מרוחקים** אליהם זמני ההגעה הינם עד 7 ימי עסקים. יום העסקים מסתיים בשעה 13:00.
רשימת הישובים/אזורים המרוחקים: אילת וישובי הערבה וישובים מעבר לקו הירוק.

* לתשומת לבך- בתקופות מבצעים מיוחדים באתר, חגים ואירועים מיוחדים ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.

* יום הזכרון ויום העצמאות הינם ימי מנוחה ולכן לא יבוצעו אספקות בימים אלה

זמני משלוח:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם ביום העסקים הבא* (תלוי בסוג האיסוף משלוח עד הבית/ עד העבודה/ איסוף מסניף) ממועד ביצוע ההזמנה באתר

מעקב אחר הזמנות:

לאחר ביצוע הזמנה באתר, יישלח אליכם אישור הזמנה במייל, לאחריו ניתן יהיה לבצע מעקב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע נתון באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" תחת לשונית "ההזמנות שלי".

אזורי שילוח:
ניתן לבצע הזמנה באתר לכל חלקי הארץ.

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות -
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 במספר הטלפון: 07-22502505 או במייל: Support@Laline.co.il

החזרות או ביטול עסקה
• החזרות וביטול עסקה יבוצעו בהתאם לאמור באתר זה לרבות תקנון האתר ובכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ולרבות התקנות מכוחו.אם ברצונכם להחליף את המוצר במוצר אחר ו/או כנגד קבלת שובר זיכוי ניתן לפנות לכל אחת מהחנויות שלנו ברחבי הארץ ולבצע את ההחזרה עד 30 יום מיום רכישת המוצרים.
• הלקוח רשאי לבטל עסקה באחת הדרכים שלהלן: בטלפון; בדואר רשום; בדואר אלקטרוני; באינטרנט בקישור ייעודי בדף הראשי באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול ההזמנה בכל אחד מהאמצעי ההתקשרות המצוינים לעיל ומפורטים להלן. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון - פרט מזהה נוסף.
• לקוח רשאי לבטל עסקה, תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם. ניתן להחזיר מוצר כאמור באחת מחנויות הרשת ללין. על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין. ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.
• הנך מתבקש/ת להמנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.
• הנך מתבקש/ת להגיע עם הפריט וחשבונית הקנייה המקורית ו/או פתק החלפה לחנות ובחנות תקבלו מענה בהתאם לפעולה שתרצו לבצע. בדיקה האם הפריט נשלח ליעדו אפשרי באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות: 07-22502505

• במקרה של ביטול עסקה/החזר כספי לאחר קבלת המשלוח, הלקוח לא יהא זכאי להחזר בגין דמי משלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).

 ביטול עסקה על ידי Laline

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

פרטי התקשרות

טלפון: 0722502505

דוא"ל: :Support@Laline.co.il (נא לציין מס' טלפון בעת משלוח דוא"ל).

 

top

Keep in touch!

Laline