שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

החנות המקוונת של LALINE נועדה לאפשר לך חווית קנייה מהנה ומפנקת ככל האפשר תוך הקפדה על שירות מהיר ויעיל.

בעמוד זה, השתדלנו לרכז את כלל השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים באתר ובאופן כללי על רשת Laline

במידה ושאלתך לא קיימת שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה באמצעות דוא"ל: Support@Laline.co.il תוך יום עסקים.

קנייה באתר:

מדוע צריך לייצר חשבון בשביל להזמין מוצרים?

פתיחת חשבון והרשמה לאתר תאפשר לך ליהנות בנוסף מהשירותים הבאים: מעקב אחר משלוח המוצרים, גישה מהירה לסטאטוס ההזמנה שביצעת, צפייה בהיסטוריית הזמנות, שליחת הצעות ושירותים המותאמים אישית להזמנתכם, תהליך הזמנה פשוט ונוח יותר.

מה עושים אם שוכחים סיסמא ושם משתמש?

במידה והסיסמא נשכחה יש ללחוץ על האופציה של התחברות בדף הבית ומיד לאחר מכן על "שכחת סיסמה?" יש להזין את כתובת המייל האישי כדי שנוכל לשלוח אליו מייל לאתחול הסיסמה. ברגע שתזינו את הסיסמה חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון.

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד ימין), להזין את פרטי פרופיל משתמש - מייל וסיסמה. 
בהמשך, כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות לבחור את הפריטים וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום של 20 ש״ח) ושיטת תשלום - וזהו זה. החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן בכתובת המייל שהוזנה בפרטי ההרשמה לאתר מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו וכן את כל פרטי המעקב.  איזה כיף!

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית של המוצרים?

איננו מבצעים הזמנות טלפוניות אך באם נתקלת בקושי בעת הזמנה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו באמצעות דוא"ל: Support@Laline.co.il ונשמח לסייע תוך 48 שעות מרגע קבלת הפנייה.

איך אפשר לדעת שההזמנה נקלטה ועברה בהצלחה?

במידה וההזמנה התקבלה מיד לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע ההודעה הבאה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה" וישלח מייל אישור קבלת ההזמנה . בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבון האישי באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד ימיןיש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.

האם צוברים נקודות בקנייה באתר?
בהחלט. על מנת לצבור נקודות במהלך קנייה באתר, בעת תהליך התשלום בקופה אנא סמנו כי הנכם חברי מועדון Dream Card והקלידי שני פרטים מזהים:מס' טלפון השמור במערכת ומספר תעודת הזהות שלכם בכדי להזדהות. סכום הנקודות יחושב בהתאם לסך ההזמנה שנסגרה בפועל. שימו לב: כרטיס ה-Dream Cardשלכם הינו אישי ואינו ניתן להעברה.

האם ניתן לפרוק ולצבור נקודות מועדון באתר?

בוודאי! בעת ההזדהות כחבר מועדון, יוצגו מספר הנקודות למימוש העומדות לרשותך. נקודה שווה ל-1 ₪ . כל שיש לעשות הוא לבחור כמה נקודות תרצי לממש בעת התשלום.

שימי לב!

* צבירת נקודות ומימושן מותרת רק ע"י בעל הכרטיס והנושא יאומת באמצעות תעודת זהות בעת קבלת המשלוח. ( ניתן לממש נקודות מועדון מיתרה של 30 נקודות ומעלה)

לא ניתן לשלם את דמי המשלוח בנקודות DREAM CARD.

 

האם ניתן לבטל הזמנה וכיצד?

ניתן לבטל את העסקה שהוזמנה באתר במידה והמוצר עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה האם המוצר נשלח ליעדו והביטול יעשו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות באמצעות דוא"ל: Support@Laline.co.il, שיטפלו בנושא תוך 48 שעות מרגע קבלת הפנייה.

האם ישנה אפשרות לשנות פרטי הזמנה לאחר שהסתיימה? כגון: כתובת / שיטת המשלוח וכו'.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה למשלוח מהמחסנים שלנו נוכל לנסות לסייע בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות באמצעות דוא"ל: Support@Laline.co.il ונטפל בנושא תוך יום עסקים.
ככל ויבוצע שינוי בהזמנה בהתאם לדרישת הלקוח (שינוי בתוכן ההזמנה, בכתובת המשלוח וכיוצ"ב) אין החברה מתחייבת לאספקת המוצר במועד ובהתאם לתקנון 

האם מוצר שבאתר מופיע כ "אזל המלאי" חסר גם בחנויות הרשת?

מלאי המוצרים באתר ומלאי המוצרים בחנויות אינו זהה. לעיתים יכול לקרות מצב שבו חסר מוצר באתר אך אפשר למצוא אותו בחנויות. שירות הלקוחות שלנו יסייע בנושא זה. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות דוא"ל: Support@Laline.co.il ותקבלו מענה עד יום עסקים.

החזרות והחלפות 

האם ניתן לבצע החזרה והחלפה של המוצרים שהוזמנו?

כמובן! ניתן להחזיר ולקבל את הכסף בחזרה, או להחליף אותו בפריט אחר באותו השווי. ניתן להגיע לאחת מחנויות הרשת בכדי להחליף את הפריטים.ניתן לבצע החלפת פריטים עד 45 ימים מיום הרכישה.  אם אין ברצונך להחליף, נוכל לבצע החזר בזיכוי כספי או בזיכוי אשר ישמש לרכישות הבאות. פרטים נוספים בעמוד ביטול עסקה והחזרות >>>

מה התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר?

ניתן להחזיר מוצר, וזאת במידה ולא בוצע בו שימוש, באחת מהדרכים המצוינות בעמוד ביטול עסקה והחזרות. החלפות ניתן לבצע בסניפי הרשת בלבד.

החזר כספי יבוצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלת אישור ההזמנה
הפריטים המוחזרים צריכים להיות סגורים, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש  ונמצאים באריזתם המקורית בלבד. בכל שאלה בנושא זה נא לפנות אל שירות הלקוחות 
באמצעות דוא"ל: Support@Laline.co.il ותענו עד יום עסקים.

כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

לאחר החזרת הפריט באחת מהדרכים המצוינות בעמוד ביטול עסקה והחזרות ובמידה והמוצר סגור ולא נעשה בו שימוש תוכל לקבל זיכוי על החזרת הפריט ( לא ניתן לבצע החזרת פריט ללא פתק החלפה / חשבונית)

לקבלת זיכוי כספי האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

קנייה מאובטחת באתר

האם האתר מאובטח ובטוח לקנות בו?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיך ואת פרטי כרטיס האשראי שלך בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לכם לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

 

תשלום ומדיניות תשלומים 

לקבלת זיכוי כספי על האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות בכרטיסי אשראי מהסוגים הבאים: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ודיינרס.

האם ניתן לשלם במזומן?

לא, התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או חשבון פייפאל בלבד.

האם ניתן לשלם באמצעות כרטיסי מתנה/ נטענים , כרטיס נטען "חבר"?

ניתן לשלם באמצעות כרטיסי מתנה התקפים והמאושרים למימוש באתר בלבד .

 * שימו לב, לא ינתן החזר כספי / ביטול עסקה בגין תשלום באמצעות כרטיס נטען/ מתנה.

על רשת ללין 

האם המוצרים של ללין מנוסים על בע"ח? 

רשת ללין מתנגדת נחרצות לניסויים בבעלי חיים, ולכן מוצרי ללין לא נוסו מעולם על בעלי חיים.

בתיקון לחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד-1994: נאסרה לחלוטין בישראל עריכת ניסויים בבעלי חיים לבדיקת מוצרי קוסמטיקה וניקוי, וכן שיווק מוצרי קוסמטיקה שנערכו בהם ניסויים בבעלי חיים.

בהתאם לחוק פקודת הרוקחים [נוסח חדש], התשמ"א-1981: יצרן או יבואן לא יסמן תמרוק בסימול שלפיו לא נעשו לגבי התמרוק ניסויים בבעלי חיים, ורישום התמרוק במשרד הבריאות מותנה בהצהרת היצרן כי בתהליך הייצור לא נערכו ניסויים בבעלי חיים.

 

היכן מיוצרים המוצרים של ללין?

מוצרי ללין מיוצרים בישראל על- ידי מפעלי קוסמטיקה המחויבים לייצור קוסמטיקה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל היצרנים עומדים בכל תקני האיכות המחמירים בישראל ובעולם, מחזיקים בתקן GMP לקוסמטיקה של משרד הבריאות ובתקני איכות בינלאומיים נוספים הממצבים אותם כיצרנים מן השורה הראשונה.

 

מהם פרבנים והאם הם קיימים במוצרי ללין?

פרבנים הינה קבוצה כימית של חומרים המשמשים כחומרים משמרים, תפקידם למנוע פעילות חיידקים, פטריות, עובשים וכן לשמור על אורך חיי המדף של המוצר. עם זאת, לפרבנים נטייה לייבש את העור, להאיץ את תהליך ההזדקנות ועלולים להוות גורם לאלרגיה. כיום, פרבנים מותרים לשימוש בריכוזים נמוכים במוצרי קוסמטיקה שונים.

בשנים האחרונות רשת ללין השקיעה מאמצים רבים בשיפור פורמולות המוצרים באופן שיכילו מינימום של חומרים מזיקים. כחלק ממהלך זה, הסרנו לחלוטין את חומרי הצבע מהקרמים שלנו ואת השימור באמצעות פרבנים בכל מוצרינו.

מהו SLS והאם הוא קיימים במוצרי ללין?

SLS הינו Sodium Lauryl Sulfate - חומר ניקוי המשמש כמקציף- אחת הסיבות שהוא משולב במוצרי רחצה קוסמטיים כדוגמת שמפו וסבון נוזלי. החומר נמצא בשימוש רחב בניקוי תעשייתי, בעל תכונות לפירוק שמן ולכלוך ומאפשר שטיפה וניקוי. מחקרים שנעשו עם השנים הראו שכאשר רכיב זה בא במגע עם העור הוא עלול ליצור גירוי ודלקות עור שונות. בין המוצרים של ללין ניתן למצוא מבחר מוצרי רחצה וניקוי ללא SLS.

 

האם מוצרי ללין נבדקו ואושרו ע"י גופים רשמיים?

כל מוצרי הגוף הנמכרים ברשת נבדקו ואושרו ע"י משרד הבריאות הישראלי והם בעלי רישיונות תמרוקים ישראליים. בנוסף, עברו המוצרים גם בדיקות מחמירות במסגרת הרגולציות היפנית, הקנדית והאירופאית.

 

למשך כמה זמן ניתן להחזיק מוצרים?

מרבית מוצרי ללין נמכרים ללא תאריך תפוגה, כיוון שאורך חיי המדף שלהם ארוך מ-30 חודשים. על כן, בתנאי שהמוצר סגור ומוחזק בתנאים המצוינים על גבי האריזה- אורך חיי המוצר לא יפחת מ- 30 חודשים (שנתיים וחצי), אלא אם מצוין תאריך תפוגה על המוצר.

 

סמל ה- PAO (PAO-period after opening):

זהו סמל המופיע על גבי אריזות מוצרים קוסמטיקה והוא מציין את אורך חייו של המוצר (מספר החודשים) בהם ניתן להשתמש במוצר לאחר פתיחתו כל עוד המוצר מוחזק בתנאים המצויים על גבי האריזה. הסימון מופיע על גבי התכשיר בצורה של צנצנת פתוחה עם מספר החודשים בהם המוצר טוב לשימוש לאחר פתיחתו. עם זאת, ככל שנשתמש בתכשיר קרוב יותר לפתיחתו כך הוא יהיה טוב יותר.  התנאים האידיאלים לשמירה על טיב התכשיר הינם במקום קריר ויבש, מומלץ לאחסן אותם בטמפרטורה של עד 25 מעלות.

 

אילו חומרים חיוניים מצוין במוצרי טיפוח הפנים?

מוצרי טיפוח הפנים הייחודים של ללין הינם תוצאה של פיתוח איכותי וייחודי המבוסס על פורמולות מתקדמות ביותר המשלבות בתוכן רכיבים איכותיים ובעלי תכונות ייחודיות: שמנים טבעיים טהורים, רכיבי לחות והזנה, נוגדי חמצון, מסנני קרינה וויטמינים חיוניים לטיפוח ושיפור מראה העור בריכוזים מהותיים במיוחד. 

סדרת הטיפוח לפנים מתהדרת בהיותה היפו- אלרגנית (Hypoallergenic tested) ואף נבדקה דרמטולוגית (Dermatologically tested) עבור אנשים בעלי עור רגיל ובריא.

 

מהו מדד SPF?

 Sun Protection Factor – SPFהוא מספר הנכתב על תכשירי הגנה מפני קרינת UVB, ומהווה את המדד ליכולת ההגנה של תכשירי הגנה מקרינת השמש באמצעות סינון קרינה. המדד קובע את משך הזמן בו ניתן לחשוף את העור לקרני השמש תוך שמירה על מידת סיכון מינימלית מפני כוויות.

 

מדוע מומלץ להשתמש בתכשירים המכילים SPF?

קרינת השמש (קרינה אלקטרומגנטית על-סגולה) נחשבת לגורם המרכזי לנזקי העור ולהזדקנות מוקדמת של העור. חשיפה ממושכת לקרינת השמש מאיצה את הזדקנות העור וגורמת להופעה מוקדמת של קמטים, קמטוטים, כתמים ונמשים. על כן, חשוב להשתמש במוצרי קוסמטיקה המכילים מסנני קרינה אשר תפקידם לספוג חלק מקרני השמש או לדחות את קרניה ולמנוע מהן להיספג בעור.